Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Обмін та повернення:
Обмін та повернення товару та претензії щодо браку приймаються тільки у разі огляду товару на відділенні перевізника у присутності співробітника.
При факті виявлення браку, одразу складайте акт відмови. Якщо ви не оглянули замовлення на відділенні перед отриманням, то претензії щодо браку не розглядатимуться. Звичайно, ми завжди йдемо на зустріч нашому покупцю і в інших випадках пересилання за рахунок покупця. Ми ставимося з великою повагою до наших клієнтів і завжди намагаємось вирішити питання у позитивний бік. І одразу хочемо попередити, що вся наша продукція перевіряється на наявність браку та дефектів. Тому цятка на матеріалі, нитки на стиках, незначні затяжки не є браком. Але людський фактор, завжди присутній і з боку продавця і з боку покупця, і ми зі свого боку намагатимемося вирішити кожне питання наших клієнтів.
Давайте ставитись один до одного з повагою і розумінням.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.